تمدید زمان تهیه لیست رای دهندگان به مدت یک ماه دیگر

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ معاون مسئول دفتر کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق در اربیل اعلام کرد تمدید زمان تهیه اسامی رای‌دهندگان به مدت یک ماه فقط شامل اقلیم کردستان می‌باشد.

به گزارش کردپرس به نقل از رادیو نوا، «بوتان شیرکو» معاون مسئول دفتر کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق در اربیل اعلام کرد پس از آنکه در تاریخ دوازدهم ماه جاری(اگوست) سال ۲۰۲۳ مهلت تهیه اسامی رای دهندگان به پایان رسید این زمان به مدت یک ماه در اقلیم کردستان تمدید شد بنابراین فرآیند تهیه اسامی کسانی که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند ادامه دارد.

بوتان شیرکو به سایت رسمی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد تمدید این زمان فقط شامل اقلیم کردستان می‌باشد برای مردم عراق آخرین مهلت بود کسانیکه نام خود را ثبت کردند می‌توانند در انتخابات آینده شرکت کنند افراد دیگر قادر به انجام این کار نخواهند بود. در اقلیم کردستان آوارگان ساکن هستند بنابراین فرصتی است برای کسانیکه تاکنون نام خود را ثبت نکرده‌اند به منظور انجام این امر مراجعه کنند تا بتوانند در رای گیری مشارکت کنند، مراکز ما دایر هستند می‌توانند به صورت روزانه مراجعه کنند به خصوص کسانیکه به سن ۱۸ سالگی رسیده‌اند.

کد خبر 2759516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha