دور هم جمع می شوند اما بی نتیجه است

سرویس ترکیه - اردوغان در واکنش به گردهمایی 6 حزب اپوزیسیون ترکیه آ ن را بی نتیجه دانست و گفت اجازه نمی دهد که فعالیتی به ضرر شهروندان ترکیه صورت پذیرد.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در واکنش به گردهمایی رؤسای 6 حزب اپوزیسیون آن را بی نتیجه دانست و اعلام کرد که ائتلاف جمهور اجازه نمی دهد فعالیتی به ضرر مردم ترکیه صورت پذیرد.

به نوشته جمهوریت، اردوغان در نشست مطبوعاتی خود در بازگشت از سفر دوبی، در پاسخ به رهبران اپوزیسیون ترکیه که در بیانیه مشترک خود نظام ریاست جمهوری ترکیه را نظامی خودسر و بی ضابطه دانسته بودند، گفت: «این ملت خودش نظام ریاستی را بر سر کار آورده است، کسانی که این را قبول ندارند، در وهله اول به خواست ملت بی احترامی می کنند. از سوی دیگر این که قرار است در تاریخ 28 فوریه بیانیه شان را ارائه بدهند هم معنی دار است.»

اردوغان در ادامه به عدم مشارکت دادن حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با لحنی تمسخر آمیز گفت: «این که HDP را بازی نمی دهند هم باعث عصبانیت HDP می شود. چه ایرادی دارد که HDP را هم بازی بدهند.»

اردوغان افزود: «احزاب اپوزیسیون باز هم دور هم جمع می شوند اما به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید. ما به عنوان ائتلاف جمهور، ائتلاف حزب عدالت و توسعه (AKP) و حزب حرکت ملی (MHP)، راه خود را ادامه خواهیم داد. ما اجازه نمی دهیم در این کشور اقدامی صورت پذیرد که به ضرر شهروندانمان باشد.»

کد خبر 27573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha