تجمع مال‌باختگان ۶۴۰ واحدی مجتمع بهار ایلام / کو گوش شنوا؟

سرویس ایلام - روز گذشته باز هم شاهد تجمع مال‌باختگان مجتمع ۶۴۰ واحدی بهار ایلام در درب دادگستری استان بودیم. آیا گوشی شنوای این تظلم خواهی هست؟

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در چند سال اخیر اعتراضات جمعی از مال‌باختگان دو پروژه مسکن ۱۷۴ واحدی مددجویان بهزیستی و ۶۴۰ واحدی مجتمع بهار در انظار عمومی، این سوال را در ذهن متبادر می کند که چرا با گذشت چندین سال از مطالبات اصلی این افراد، مسئولین جوابگو نبوده که آیا پیمانکاران مقصر اصلی هستند یا تعلل مال‌باختگان در کار بوده است؟!

روز گذشته جمعی از مال‌باختگان ۶۴۰ واحدی مجتمع بهار در درب دادگستری ایلام با حمل پلاکاردهای «حق ما را بدهید» تجمع کردند و سپس پیاده به سمت دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در بلوار آزادی حرکت کردند. در دیدار جمعی از آنان با حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، آن‌ها خواستار پاسخگویی مسئولان ذیربط و پیمانکار یا پیمانکاران شدند!

درویشی به نمایندگی از مال‌باختگان ۶۴۰ واحدی مجتمع بهار گفته که ۱۱ سال است درگیر این پرونده هستند و آنطور که قرائن و شواهد موجود نشان می‌دهد طبق مستندات تمام هزینه های شهرداری و نظام مهندسی پرداخت شده است. 

وی همچنین یادآور شده که در سال ۹۴ این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

ایشان همچنین اظهار داشت پیمانکار اول بدون اطلاع مالکان پروژه را در سال ۹۵ به پیمانکار دوم واگذار کرده است و جالب تر آنکه سند زمین در سال ۱۴۰۱ به نام دو شخص واگذار شده و سهم این مال‌باختگان مشخص نیست.

حال سوال اینجاست با وجود تائید ۲۴ قاضی این پرونده چرا این پروژه همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. 

پروژه ۱۷۴ واحدی مسکن مهر نیز متعلق به افراد تحت پوشش بهزیستی است که یکسری افراد بی بضاعت بوده و با وجود پیگیری های فراوان مسئولان از جمله معاون امور عمرانی استانداری ایلام و تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هنوز پاسخ روشنی از سوی مسئولان ذیربط داده نشده است؛ اگر چه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در جمع تعدادی از مال‌باختگان ۶۴۰ واحدی مجتمع بهار گفته که بنده طرفدار حقوق عامه مردم بوده و باید عدالت و قانون اجرا شود.

این مسئول اضافه کرده کسی حق ندارد بر خلاف قانون کاری انجام دهد و این سخنان دکتر کریمی تبار بارقه های امید را در دل این افراد مال‌باخته بوجود آورده است که امید می رود مسئولان دستگاه قضا نیز موضوع را به دقت و سرعت بررسی کرده و رسانه ها را نیز در جریان آخرین اقدامات قرار دهند.

*ابراهیم محمدی، روزنامه نگار

کد خبر 2755864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha