رئیس مشترک HDP اردوغان را محکوم به واگذاری قدرت دانست

سرویس ترکیه - مدحت سنجر رئیس مشترک HDP در سخنانی در میتینگ آنکارا اردوغان را محکوم به واگذاری قدرت دانست.

به گزارش کردپرس، مدحت سنجر رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با شرکت در میتینگ حزب چپ سبز در میدان توزلوچاییر منطقه ماماک در آنکارا، جایی که بیشترین شمار شهروندان کرد و علوی ساکن پایتخت را در خود جای داده است، محله توزلوچاییر را محله انقلابی ها توصیف کرد.

سنجر در سخنرانی کوتاه خود در میتینگ حزب چپ سبز در آنکارا، با اشاره به فقر شهروندان در ترکیه، و شکاف طبقاتی روز افزون در این کشور، هدف از مبارزه های انتخاباتی را از میان برداشتن نظم حاکم عنوان کرد و دولت اردوغان را محکوم به خداحافظی از قدرت دانست.

رئیس مشترک HDP، انتخابات 14 می را انتخاباتی تاریخی نه تنها برای تغییر سرنوشت ترکیه، بلکه برای تغییر سرنوشت خاورمیانه توصیف کرد. او ابراز آمیدواری کرد که انتخابات 14 می بهار جدیدی را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

مدحت سنجر از همه شهروندان خواست تا تنها به رای دادن اکتفا نکنند و تا آخرین لحظه از امنیت صندوق های رای مراقبت به عمل بیاورند. 

میتینگ آنکارا با حضور بی شمار نیروهای پلیس در میدان توزلو چاییر برگزار شد. پیش از آغاز مراسم رسمی مردم با آهنگ های حماسی کردی به هلپرکی پرداختند. در این مراسم نمایندگان سه حوزه انتخابیه آنکارا از حزب چپ سبز نیز به مردم معرفی شدند. حضور نیروهای مردمی حزب چپ سبز برای حفظ امنیت مراسم باعث شد تا این مراسم با وجود حضور شمار زیادی از افراد با آرامش ادامه پیدا کند.

کد خبر 2755513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha