ارتش به یک بازدارندگی پایدار برای جمهوری اسلامی تبدیل شده است

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا گفت: ارتش با توانایی‌های خود در خوزه نظامی، سازمانی، ساختاری و مهارتی و با اتکا به نیروها و تولیدات داخلی به یک بازدارندگی پایدار برای جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش کردپرس، امیرسرتیپ علی حاجیلو روز سه‌شنبه در مراسم رژه روز ارتش در ارومیه اظهار کرد: جمهوری اسلامی توان مقابله و دفع هرگونه تهدید علیه کشور را دارد، اخیرا تونل نگهداری پهباد و یک هزار و ۱۰۰ نوع تجهیزات نظامی از نوع موشک‌های نقطه‌زن، هوشمند و دقیق رونمایی شد که لرزه بر تن دشمنان ایران اسلامی انداخته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب اسلامی عده‌ای با طرح انحلال ارتش به دنبال خلع سلاح انقلاب اسلامی بودند، گفت: دشمنان در اوایل انقلاب برای متوقف کردن جریانی که نه به شرق وابسته است و نه به غرب، تمامی تلاش خود را به کار گرفته بودند و طرح انحلال ارتش از مهمترین توطئه‌های آنان بود.

او ادامه داد: امام خمینی (ره) در برابر تمامی هجمه‌ها برای انحلال ارتش ایستاد و توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل وابسته به آنان را خنثی کرد. تصمیم سرنوشت ساز امام (ره) در جلوگیری از انحلال ارتش سبب شد تا ظهور منجی بشریت امام زمان (عج) این تدبیر کارآمد پاسخگوی تمامی تهدیدات دشمنان نظام اسلامی باشد.

امیرسرتیپ حاجیلو اضافه کرد: ارتش در دفاع مقدس و پس از آن، عملکرد کم نظیری در کمک به مدیریت بحران و بلایای طبیعی داشته و در خط مقدم امدادرسانی به مردم قرار دارد و در دفاع از کیان وطن با جان و دل آماده ایثارگری است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا به وضعیت رو به سقوط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: این رژیم منحوس به این باور رسیده که در سراشیبی سقوط قرار دارد و به همین دلیل حوالی کشور شیلی در زمینی به مساحت یک میلیون مترمربع بدنبال تدارک مکانی برای فرار خود است.

کد خبر 2754673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha