رانش زمین در ٥ نقطه جاده مهاباد به سردشت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: ۵ نقطه از جاده مهاباد به سردشت در اثر بارندگی های اخیر دچار رانش زمین شده است.

به گزارش کردپرس، رحمت نویدی نیا در این زمینه افزود: بر اثر بارندگی و سیلاب ناشی از سامانه بارشی هفته قبل، پنج نقطه از مسیر ارتباطی مهاباد به سردشت دچار رانش زمین شد و سه دهنه پل ارتباطی بخش خلیفان نیز تخریب شد.

او ادامه داد: بر اثر بارش‌های بهاری و رگباری هفته گذشته پنج نقطه محور مهاباد به سردشت و گردنه زمزیران دچار رانش زمین و ریزش گل و لای به سطح جاده شده بود، که با کمک عوامل راهداری نسبت به پاکسازی آن اقدام شد.

نویدی نیا افزود: همچنین پل ارتباطی روستای «گاومیشان» که بر اثر فشار و حجم زیاد آن دچار آسیب و تخریب شده بود با تلاش راهداری نسبت به تعمیر و ایمن سازی آن طی ۱۲ ساعت اقدام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: همچنین پل روستای «کول‌تپه» هم در به همین علت بخشی از آن تخریب شده بود، بازسازی، تعمیر شد و اکنون مشکلی برای تردد ندارد.

او افزود: همچنین عوامل راهداری جاده مسیر سویناس به ماژگه که بر اثر رانش زمین، تردد در آن با مشکل مواجه شده بود، پاکسازی کردند.

کد خبر 2754596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha