تا کنون ابتلا به امیکرون در ایلام گزارش نشده است

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع خبرنگاران آخرین آمارهای بیماری کرونا در ایلام را تشریح کرد و گفت: تا کنون ابتلا به امیکرون در ایلام گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر محمد کریمیان عنوان کرد: با توجه به اینکه سویه جدید امیکرون در کشورمان گزارش شده و در بسیاری از استان‌های کشور مواردی از ابتلا به آن به ثبت رسیده، اما خوشبختانه در استان ایلام تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این سویه جدید گزارش نشده است.

او گفت: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد ۶۷۱۶۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۱۱۷۴ نفر از هم استانی‌هایمان نیز جان خود را از دست داده اند و در حال حاضر تعداد ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با وضعیت دریافت، توزیع و واکسیناسیون کووید۱۹ در سطح استان، تصریح کرد: از ۴تا ۱۰ دی تعداد ۱۸۲۲۶ دوز و از ۱۱ تا ۱۷ دی تعداد ۱۳۵۴۹ دوز سوم واکسن تزریق شده و میزان پوشش واکسیناسیون جمعیت ۱۲-۱۸ سال نوبت اول در استان ۴۸۵۷۱ دوز و ۹۴درصد و میزان پوشش همین جمعیت در تزریق دوز دوم تعداد ۴۰۲۲۸ دوز و ۷۷/۸ درصد و موجودی واکسن در استان نیز ۴۷۴۳۶ دوز است.

کد خبر 24976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha