فرماندار جدید ایوان معارفه شد

سرویس ایلام - با حضور استاندار ایلام فرماندار جدید شهرستان ایوان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در حکمی "حجت الله اکبری" را به عنوان سرپرست فرمانداری ایوان منصوب و جایگزین "امیدعلی سبزی" کرد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در این مراسم گفت: امروز دولت به انتخاب مردم احترام می گذارد و تغییراتی که انجام می شود در راستای توجه به خواست مردم و تاکید بر گفتمانی است که مردم به آن رای داده اند.

وی با بیان اینکه افرادی که انتخاب می شوند باید منشور و مانیفست دولت را قبول داشته باشند، گفت: مردمی که به گفتمان جدید رای می دهند قطعا خواهان تغییر هستند و لازمه این تغییر، تشکیل تیم همراه دولت از افراد قوی، شایسته، پاکدست و دارای روحیه جهادی و انقلابی است که مانیفست دولت را قبول دارند، به گونه ای که رضایت مردم نیز جلب شود.

استاندار ایلام با تقدیر از زحمات ۴ ساله سبزی فرماندار سابق ایوان و بیان اینکه ما تنگ نظرانه عمل نمی کنیم، بیان کرد: در دولت قبل افرادی توانمند، دست پاک و متدین وجود دارند که در تلاشیم اگر چه نه در جایگاه حکمرانی ولی در جایگاههایی دیگر از ظرفیت این افراد بهره بگیریم.

بهرام نیا در ادامه ضمن معارفه حجت الله اکبری بعنوان فرماندار جدید گفت: حالا که عرصه دار این شهر نخبه پرور، تاریخی و فرهنگی شده اید ضرورت دارد مردم داری را در سرلوحه کار خود قرار دهید و در جهت ایجاد رضایت عمومی با بهره گیری از شعارهای دولت مردمی با حضور میدانی در بازار و بین مردم امورات را رصد، و نظارت بر بازار، توزیع ارزاق عمومی و مایحتاج مردم خصوصا در آستانه سال جدید را با دقت پیگیری و مشکلات احتمالی را مرتفع نمائید.

به گزارش کردپرس، حجت‌الله اکبری متولد ۱۳۵۲ دارای کارشناس ارشد حقوق و بخشدار اسبق زرنه ایوان است که سوابقی همچون مدیر مرکز آموزش پیش دانشگاهی، ناظر شورای نگهبان، کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع بسیج شهرستان ایوان، هادی سیاسی سپاه و بسیج و دو دوره دانشجوی بسیجی نمونه را در کارنامه خود به همراه دارد.

کد خبر 24678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha