امدادرسانی به ٢٢ نفر گرفتار شده در گردنه «مائین بلاغ» تکاب

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی از رها سازی 10 خودرو گرفتار در برف و کولاک، توسط پایگاه امداد و نجات جاده ای مائین بلاغ هلال احمر تکاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، امیر جعفرزاده، با اشاره به بارش برف و کولاک و گرفتار شدن خودروها در این گردنه تصریح کرد: برابر اعلام مردمی در تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان 112 ، از وجود کولاک در محور تکاب به مائین بلاغ و گرفتار شدن خودروها، مطلع شدیم.

او افزود: بعد از هماهنگی های صورت گرفته بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه بین شهری مایین بلاغ هلال احمر شهرستان تکاب ، جهت امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

امیر جعفرزاده گفت: تیم امدادونجات پایگاه بین شهری هلال احمر تکاب بعد از رهاسازی 10 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک و اقدامات امدادی از قبیل بستن زنجیرچرخ و... به تعداد 22 نفر سرنشینان این خودروها امدادرسانی کردند.

مدیر عامل استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: بنا بر اظهارات مسئول پایگاه امدادو نجات جاده ای مائین بلاغ هلال‌احمر تکاب، درحال حاضر محور اعلامی بدلیل نمک پاشی توسط عوامل راهداری در وضعیت عادی قرار دارد و ترافیک در آن روان است.

کد خبر 23980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha