حمله به چندین پایگاه نیروهای سوریه دموکراتیک در دیرالزور

سرویس سوریه-در یک حمله مسلحانه چندین پایگاه نظامی SDF در شرق دیرالزور هدف قرار گرفت.

به گزارش کُردپرس، شب گذشته، افراد مسلح ناشناس چندین پایگاه نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) را در حومه شرقی دیرالزور در شرق سوریه هدف قرار دادند.

منابع نظامی از نیروهای دموکراتیک سوریه در شهر البصیره در ۳۵ کیلومتری شرق دیرالزور به رسانه‌های شمال سوریه گفتند، افراد مسلح ناشناس چهار نقطه نظامی نیروهای شورای نظامی را در شهرک های الزار، الشاهیل و البصیره در حومه شرقی دیرالزور را با نارنجک‌ و راکت و مسلسل هدف قرار دادند.

این منبع افزود: تعداد افراد مسلح زیاد بود و درگیری‌ها بین دو طرف از ساعت ۶ عصر آغاز شد و درگیری‌ها همچنان در مناطق جداگانه شهرک‌ها ادامه دارد.

این منبع تاکید کرد: «نیروهای سوریه دموکراتیک و ائتلاف بین‌المللی با پشتیبانی هواپیماهای جنگی، بالگردها و خودروهای زرهی از میدان کونیکو و میدان العمر به سمت شهرک‌های فوق‌الذکر را پوشش امنیتی دادند».

اخیراً هسته‌های داعش عملیات خود را در حومه شرقی دیرالزور تشدید کرده و مقرهای نیروهای دموکراتیک سوریه و پاسگاه‌های نظامی را هدف قرار داده‌اند.

سحرگاه امروز، نیروهای دموکراتیک سوریه با پشتیبانی هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی، یکی از رهبران داعش را به هلاکت رساندند و دو تن دیگر نیز را در شهر "الصبحه" در حومه شرقی دیرالزور دستگیر کردند.

کد خبر 20873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha