توقیف ٥٤ کیلوگرم مواد مخدر در میاندوآب و سلماس

سرویس آذربایجان غربی- ٥٤ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرهای شمال و جنوب آذربایجان غربی کشف و ٣ نفر از سوداگران مرگ هم دستگیر شدند.

به گزارش کردپرس، دادستان عمومی و انقلاب سلماس گفت: ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان کشف شد.

ناصر عباسی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) طی روزهای اخیر در عملیاتی ضمن شناسایی یک خودرو نیسان، این میزان مواد مخدر را از آن خودرو کشف کردند.

او اضافه کرد: مواد مخدر به صورت حرفه ای در خودرو نیسان جاسازی شده بود که علاوه بر کشف آن، یک نفر نیز دستگیر شد.

در جنوب استان هم فرمانده انتظامی میاندوآب‌ گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در یک عملیاتی موفق توانستند ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در این شهرستان کشف کنند.

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میاندوآب با اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه فروش مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بلافاصله اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.

او اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی متهمان، پس از کسب مجوز قضایی سرانجام طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ تأکید کرد: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 18522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha