۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کتاب «سنه تا سنندج» منتشر شد

سرویس کردستان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از انتشار کتاب «سنه تا سنندج» خبر داد و گفت: این کتاب در قالب 8 فصل به بررسی شکل گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تا کنون  میپردازد.

به گزارش کرد پرس، سرکوت نجفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان آقایان ایراندوست، حبیبی و علیزاده تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: کتاب «سنه تا سنندج» یکی از آثار علمی ماندگار در حوزه مطالعات شهری بوده که فرصتی مناسب جهت مطالعات بعدی پژوهشگران، محققان و دانشجویان را مهیا می سازد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج ادامه داد: این کتاب در قالب 8 فصل به بررسی شکل گیری و سیر تحول سنندج از گذشته تا کنون، با تلاش و کوشش چندین ساله اساتید برجسته شهرسازی دانشگاه کردستان آقایان ایراندوست، حبیبی و علیزاده تهیه و تدوین شده است.

نجفی یادآور شد: این بررسی تاریخی شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و کالبدی – فضای سنندج بوده و برآن است تا خواننده را به درک واقعی و علمی از این شهر برساند.

وی بیان کرد: بخش هایی از این کتاب ماندگار و ارزشمند نیز برنامه ریزی و دورنمایی است که به عنوان دستور کار برنامه استراتژ ی و آینده برای توسعه شهر سنندج است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج از انتشار کتاب سنه تا سنندج خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند این کتاب را از کتابخانه شهرداری واقع در طبقه همکف ساختمان شورای اسلامی شهر سنندج تهیه کند.

کد خبر 16894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha