گردنبند  گمشده به پرستار دره شهری برگردانده شد

سرویس ایلام - مامور وظیفه شناس و خیاط باانصاف، گردنبند یک میلیارد ریالی را به صاحبش بازگرداندند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار داشت: سروان علی سیفی، جانشین پاسگاه پلیس راه دره شهر_ پلدختر هنگام مراجعه به مغازه خیاطی جهت دوخت لباس نظامی، از موضوع پیدایش گردنبندی یک میلیارد ریالی توسط خیاط باانصاف با خبر می شود.

وی افزود: این خیاط با انصاف موضوع پیدایش گردنبند یک میلیارد ریالی را با این افسر وظیفه شناس مطرح و عنوان می دارد که اشتباهاً آن را به کسی دیگری تحویل داده است.

سردار القاصی مهر یادآور شد: با صحت عمل و تلاش‌های این افسر وظیفه شناس و پیگیری ها و پرس و جوهای زیاد، شخصی که این گردنبند را اشتباها در اختیار گرفته بود شناسایی و از وی باز پس گرفته شد.

وی تصریح کرد: با همکاری خیاط باانصاف و تلاش‌های مامور وظیفه شناس پلیس راه، این گردنبند تحویل صاحب اصلی آن که یک خانم شاغل در بیمارستان شهرستان دره شهر بود شناسایی و تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با قدردانی از صحت عمل این مامور وظیفه شناس و همچنین خیاط با انصاف گفت: پلیس برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به خدمت رسانی بی‌منت به مردم افتخار می‌کند.

کد خبر 15754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha