گزارش ۵ فوتی جدید در ایلام / ۶۳۰۰ دوز واکسن کرونا در مهران تزریق شد

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از گزارش ۵ فوتی کرونایی در ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۱ هزار و ۶۳۴ نفر خبر داد.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

کریمیان اضافه کرد: مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۹۱۴ نفر است.

موارد فوتی امروز ۲ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد مربوط به شهرستان دهلران، ۱ مورد مربوط به شهرستان چرداول و ۱ مورد مربوط به شهرستان آبدانان می باشد.

۶۳۰۰ دوز واکسن کرونا در مهران تزریق شد

همچنین مجید کاکی، سرپرست فرمانداری شهرستان مهران اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۳۳۶ دوز واکسن کرونا به جامعه هدف شهرستان مهران تزیق شده است که از این میزان ۵۶ درصد بالای ۵۰ سال و ۲۵ درصد گروه‌های هدف و در مجموع سه هزار و نفر دوز اول واکسن دریافت کرده‌اند.

او گفت: مرز مهران همچنان تعطیل است و در دهه اول ماه محرم ۱۸۶ زائر که قصد داشتند به صورت غیر مجاز از مرز عبور کنند دستگیر و به مراجعه قضائی معرفی شدند.

کاکی، از منع تردد تا پنجم شهریور در مسیرهای رفت و برگشت به این شهرستان خبر داد و گفت: تا کنون ۳۰ خودروی غیر بومی اعمال قانون شده که ۶ خودرو از آنها به پارکینگ منتقل شده است.

وی افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا، پایش رانندگان و کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی نیز در راستای مقابله با ویروس کرونا در مرز رسمی مهران انجام می‌شود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مرز تشدید شده است.

کد خبر 15742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha