پیام امام اوغلو به حکومت ترکیه: از اشتباه تعیین سرپرست برای شهرداری ها برگردید

سرویس ترکیه - اکرم امام اوغلو، شهردار کلانشهر استانبول در پی دیدارهای مختلف در دیاربکر به باتمان سفر کرده و در بدو ورود به این شهر با حضور مردم این شهر خطاب به حکومت ترکیه عنوان کرد: از اشتباه تعیین سرپرست برای شهرداری ها برگردید.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، اکرم امام اوغلو، شهردار کلانشهر استانبول در پی دیدارهای مختلف در دیاربکر به باتمان سفر کرده و در بدو ورود به این شهر با حضور مردم این شهر که به استقبال وی آمده بودند دست به سخنرانی در این شهر کردنشین زده و بار دیگر با اشاره به برکناری شهرداران کرد ترکیه از سوی وزارت کشور عنوان کرد: ما هر زمان از اراده ملت بحث کرده ایم. در دیدارهایی هم که دیاربکر داشتیم از ایجاد صلح و دوستی در این کشور سخن گفتیم. من به عنوان شهردار کلانشهر استانبول فردی نیستیم که چشم بر روی ناحقی و بی قانونی ها ببندم. از به زبان آوردن اتفاقی که با وجدان انسان سازگار نیست اجتناب نخواهم کرد. هر اشتباهی که صورت می گیرد به تمامی ما آسیب وارد می کند. تعیین سرپرست برای شهرداری ها اشتباه است. برای حل این مسئله از این جا پیامی دارم: لطفاً از این اشتباه برگردید. به ملتمان، کشورمان و دموکراسیمان آسیب وارد می کنید.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ما به عنوان ملت ترکیه با یکدیگر متحد خواهیم شد. همدیگر را به آغوش کشیده و مشکلاتمان، مسائلی که داریم را از میان برخواهیم داشت. دموکراسی را قوی تر خواهیم کرد. از توجه و علاقه ای که مردم باتمان به من نشان داده اند تشکر کرده و منت دار آنان هستم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 146714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha