در روزهای پیش رو اقداماتی دیگر در خصوص شهرداری ها انجام خواهیم داد

سرویس ترکیه - جودت ییلماز، معاون حزب عدالت و توسعه (AKP) در اظهاراتی با اشاره به برکناری سه شهردار کرد و اشاره به اقدامات دیگر در این راستا عنوان کرد: در روزهای پیش رو، در خصوص مدیریت های محلی در مجلس ترکیه دست به برخی اقدامات خواهیم زد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه ملیت، جودت ییلماز، معاون حزب عدالت و توسعه (AKP) در اظهاراتی با اشاره به برکناری سه شهردار کرد و اشاره به اقدامات دیگر در این راستا عنوان کرد: در روزهای پیش رو، در خصوص مدیریت های محلی در مجلس ترکیه دست به برخی اقدامات خواهیم زد. ما باور داریم که مدیریت های محلی و شهرداری ها باید بسیار قدرتمند باشند. این ها برای توسعه محلی حوزه های فعالیت خود بایستی کمک زیادی انجام دهند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: شهرستان هایمان نیز مانند کلانشهرها بایستی قدرتمندتر شوند. مسئولین شهرداری ها به همراه منابع شهرداری ها بایستی به شکل بسیار قدرتمندی به فعالیت بپردارند. مدیریت های محلی هر چقدر قدرتمند فعالیت کنند توسعه محلی و رفاه محلی نیز به همان اندازه بالا خواهد رفت.

لازم به ذکر است، پیش از این نیز رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در پیامی از ادامه برکناری شهردارها در برخی مناطق ترکیه خبر داده بود.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 146684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha