با بهانه مبارزه با گروه تروریستی نمی توان این اقدام را توجیه کرد

سرویس ترکیه - اکرم امام اوغلو، شهردار کلانشهر استانبول در اظهاراتی با واکنش به برکناری سه شهرداری کرد توسط وزارت کشور ترکیه عنوان کرد: با بهانه مبارزه با گروه تروریستی نمی توان این اقدام را توجیه کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه بیرگون، اکرم امام اوغلو، شهردار کلانشهر استانبول در اظهاراتی با واکنش به برکناری سه شهرداری کرد توسط وزارت کشور ترکیه عنوان کرد: گرفتن غیرقانونی مسئولیت هایی که به شکل دموکراتیک به برخی ها تحویل داده شده است برای هیچ انسانی اهمیتی ندارد. این خودشان هستند که شکست خواهند خورد. نادیده گرفتن ملت یک خطای بسیار بزرگ است. با بهانه های خشک "گروه های تروریستی" این اقدامات توجیه نخواهد شد. این اقدام را به شدت محکوم کرده و با آن مخالفت می کنم.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که نگاه ها به استانبول چرخیده است؛ گفت: هر کس حد و حدود خود را بداند. هیچ کس در این کشور اختیارات نامحدود ندارد. هرچند برخی ها این گونه رفتار می کنند ولی این رفتار باعث خواهد شد که این کشور چیزهای زیادی را از دست بدهد. در دیاربکر، ماردین و وان اراده ملت وجود دارد. بسیار ناراحت کننده است. اگر کسی مرتکب جرمی شده است ابتدا آن را ثابت کرده و سپس محاکمه کنید. با سخنان بیهوده نمی توان این کار را کرد. امیدوارم از این اشتباه هر چه سریعتر بازگشته و شهردارها به کار خود بازگردند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 146072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha