امنیت پایدار توسط خود مردم ایجاد شده است

سرویس کردستان - فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی امروز توسط خود ملت ایران حاصل شده و عمر 43 ساله انقلاب به دلیل اعتماد و علاقه مردم به نظام است.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در سفر به شهرستان سروآباد و دیدار با مردم روستای ترخان آباد بخش مرکزی این شهرستان، از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: مردم ما یکبار دیگر ثابت کردند پای نظام و انقلاب هستند و در برابر توطئه های دشمنان تسلیم نمی شوند.
وی افزود: آنچه که انقلاب اسلامی را محکم و زنده نگه داشته همین حضور پرشور مردم در صحنه های مهم کشور از جمله انتخابات است که نشان دهنده بصیرت و روشنفکری ملت است.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی امنیت در جای جای میهن اسلامی برقرار است و همین امنیت بدست آمده از خون پاک شهیدان و ادامه راه آنها توسط همین مردم است.
سردار حسینی یادآور شد: امنیت پایدار ایران اسلامی امروز توسط خود ملت ایران حاصل شده است و این مهم به دلیل اعتماد و علاقه مردم به نظام و انقلاب است که اجازه نمی دهند ناامنی و آشوب به نظام ضربه وارد کند و این مهم جای شکرگذاری و قدردانی دارد.
وی بیان کرد: بدون تردید اگر ملت پای نظام و انقلاب نبودند این نظام بیشتر از یکسال دوام نمی آورد اما همه می بینیم که این انقلاب ۴۳ سال است که عمر دارد و روز به روز قوی تر می شود و آن هم به دلیل حمایت و پشتیبانی ملت از آن است چیزی که تا به حال در هیچ انقلابی دیده نشده است.
کد خبر 13832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha