معدوم سازی بیش از 2 تن مواد غذایی فاسد در پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- در بازدید و پایش بازرسان سلامت محیط وکار از اماکن تهیه و توزیع درسه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲‌ تن مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی شد.

مجید کاسیان زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر در این خصوص به خبرنگار کردپرس گفت: با توجه به فصل گرما و شرایط نامناسب نگهداری مواد غذایی، بازرسان واحد بهداشت محیط و حرفه ای پیرانشهر روزانه در دو شیفت صبح و عصر در قالب برنامه فوریت سلامت و محیط کار و طرح تشدید به صورت مستمر و مداوم از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی بازدید و پایش بعمل میاورند.
وی ادامه داد: در بازدید و پایش های بعمل آمده توسط بازرسان سلامت محیط وکار از اماکن تهیه و توزیع در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۲‌ تن انواع مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی شد.
کاسیان زاده در ادامه اظهار داشت: در این بازدید و پایش ها بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد شده بعلت انقضاء تاریخ و یا شرایط نامناسب نگهداری؛ از سطح عرضه جمع آوری و معدوم سازی گردید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر یادآور شد: جهت حفظ سلامت همشهریان عزیز و در راستای جلوگیری از هرگونه مسمومیت ناشی از مواد غذایی فاسد شده همشهریان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در مواد غذایی با واحد سلامت محیط و کار این شهرستان و یا با سامانه سراسری ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 12447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha