پرداخت بیش از ١٢ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۲ هزارو ۳۴۵ میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده طی سال گذشته به فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شد.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ جعفر پورمختار در این باره  افزود: پرداخت عوارض ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی ۹۰ درصد افزایش داشت.

او اضافه کرد: میزان عوارض پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که در سال گذشته، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت که از این میزان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال به شهرداری های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ادامه داد:  سال گذشته بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری ها بود.

او  افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان در سال گذشته بود.

کد خبر 2769903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha