راه برون رفت کشور از مسائل و مشکلات فعلی حضور گسترده در انتخابات است

سرویس کردستان - رئیس ستاد گام دوم انقلاب در استان کردستان گفت: راه برون رفت کشور از مسایل و مشکلات فعلی شرکت در انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق های رای است.

به گزارش کُرد پرس، ایوب علیزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به مسایل و مشکلات متعدد مناطق مرزی کشور به ویژه مناطق کُرد اهل سنت استان های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی، اظهار کرد: مردم این مناطق از شعار بی عمل و نرخ بالای بیکاری و تورم گلایه دارن.

وی افزود: این مناطق کمتربرخوردار تنها با کار جهادی و عمل توسعه می یابد و شعار و حرف و سخنرانی دردی از مشکلات مردم را درمان نمی کند.

این فعال سیاسی کُرد اهل سنت در ادامه با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بیان کرد: در این دوره از انتخابات مردم باید به کارنامه نامزدها نگاهی بیاندازند و براساس آن گزینه اصلاح را انتخاب کنند.

علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دهه پنجم حیات خود نیاز جدی به برخورد با فساد و مفسدان دارد، ادامه داد: برخی نامزدهای این دوره با قاطعیت خود برای مبارزه عملی و واقعی با فساد را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فساد منجر به بروز مشکلات فراوانی از جمله بی اعتمادی مردم به مسوولان، بی انگیزگی، یاس و ناامیدی و بروز مشکلات فراوان اقتصادی در کشور شده است، یادآور شد: خشکاندن ریشه فساد می تواند امید و نشاط را به جامعه بازگرداند و به رونق اقتصاد کشور کمک کند.

رئیس ستاد گام دوم انقلاب در استان کردستان با دعوت همه اقشار مردم به خصوص جامعه کُرد اهل سنت کشور، گفت: راه برون رفت کشور از مسایل و مشکلات فعلی شرکت در انتخابات و حضور گسترده در پای صندوق های رای است.

علیزاده اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ملت ایران باید با حضور گسترده خود رئیس جمهوری با آرای بالا انتخاب کنند تا به پشتوانه رای ملت بتواند تحول اساسی در کشور ایجاد کند.

کد خبر 11754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha