تشکیک یک مسئول حشد شعبی درباره هشدارهای احزاب کرد درباره تحرکات داعش در دشت نینوا

سرویس عراق و اقلیم کردستان – در حالی که یک مسئول اتحادیه میهنی درباره تحرکات تشکیلات تروریستی داعش پس از پایان عملیات نظامی در مخمور و ارتفاعات قره چوغ به عنوان مقر اصلی این گروه تروریستی هشدار می دهد سخنگوی لشکر 30 حشد شعبی با رد این ادعاها، اعلام کرد این هشدارهای غیر واقعی در راستای اهداف انتخاباتی مطرح می شوند.

به گزارش کرد پرس به نقل از بغداد الیوم، "رشاد کلانی" مسئول شاخه اتحادیه میهنی در مخمور در این باره گفت: به دنبال فرار عناصر داعش زیر حملات هوایی و آتش توپخانه نیروهای عراقی، عناصر مذکور در مناطق دیگری از جمله روستاهای گویر و منطقه نمرود در جنوب موصل و برخی مناطق نزدیک به دشت نینوا مستقر شده اند.

این در حالی است که سعد قدو، سخنگوی لشکر 30 حشد شعبی در این باره گفت: حشد شعبی برای مقابله با هر گونه چالش امنیتی آماده است و عناصر داعش هیچ گونه خطری برای سهل نینوا یا سایر مناطق استان به شمار نمی آیند.

قدو در این باره گفت: برخی از رسانه های وابسته به احزاب کرد، تلاش می کنند از طریق ایجاد رعب و وحشت و در راستای اهداف سیاسی شان به ویژه در مرحله قبل از انتخابات، به این موضوع دامن بزنند.

سخنگوی لشکر 30 حشد شعبی همچنین گفت: داعش، به عنوان خطر به شمار نمی آیند و تحرکات آن، تحت کنترل است و لشکر 30 سپر محکم و ایمن شهر موصل و سراسر استان نینواست و همه اخبار و ادعاهای منتشره در این باره، با اهداف سیاسی منتشر می شود و از واقعیت دور است.

یادآور می شود نیروهای نظامی و امنیتی عراق به ویژه دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور به طور روزانه به عملیات علیه گروههای تروریستی در استان های کرکوک، صلاح الدین و نینوا می پردازد که در نتیجه آن شمار زیادی از پناهگاههای این تشکیلات تروریستی تخریب و عناصر آن کشته می شوند.

کد خبر 7248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha