هیاهوی بافل طالبانی به دلیل ترس از انتخابات و پنهان کردن ترور و غارت است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ عضو کمیته‌ی داخلی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد: با هیاهو کردن و فریاد زدن و به خود فشار آوردن مشکلات حل نمی‌شوند، این‌همه سروصدایی که بافل طالبانی و گروهش به پا کرده‌اند تنها برای فراموش کردن و پنهان کردن بی عدالتی و عملکرد تروریستی آنها است.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز: «آری نانکلی» عضو کمیته‌ی مرکزی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد: اگر بافل طالبانی ادعا دارد از شرایط بوجود آمده بخصوص در مناطق تحت اختیار خود و منطقه راپرین ناراضی است ، باید اول خود و نیروی خودسرش را مجازات کند چون بیشتر از ۳۰سال است این مناطق را تصرف کرده‌اند.
وی افزود:برای همه واضح است که بافل طالبانی و اتحادیه میهنی نمی‌خواهند انتخابات کردستان برگزار شود، برای همین به همه چیز حمله می کنند و بصورت مداوم بر سر راه فرایند انتخابات مشکل ایجاد میکنند، خیلی خوب می‌دانند که مردم این بار هم مثل دفعات قبل با رأی ندادن خود آنها را مجازات می‌کنند.
درباره تهدیدات بافل طالبانی در شهر رانیه که گفته بود پارتی متضرر می‌شود گفت:«نمیدانم چه نقشه و برنامه‌ای در سر دارند اما پارتی همیشه در راستای تامین منافع عالی کردستان شهید داده است و زیان هم دیده است تا کردستان زیان نبیند. ما خوب می‌دانیم که گروهی درون اتحادیه میهنی هستند برای منافع تنگ‌نظرانه شخصی و حزبی نه تنها به کردستان بلکه به حزب خود هم زیان وارد می کنند »
این عضوپارتی می‌پرسد چه کسی در ترور کادر و افسران اتحادیه میهنی مسئول است؟چه کسی مسئول غارت درآمدهای مرزی سلیمانیه و حلبجه و راپرین و گرمیان است؟ چه کسی مسئول تجارت مواد مخدر و قاچاق آن و مصیبت های وارد شده به شهروندان این منطقه است؟ درحالیکه اتحادیه میهنی کردستان حاکم آنجا است و هیچ کس نمی‌تواند بدون اجازه آنها تکان بخورد!

کد خبر 43669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha