جشن نیکوکاری در 3100 مدرسه کردستان برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه امسال با هماهنگی آموزش و پرورش 3 هزار و 100 مدرسه با نام پایگاه جمع آوری جشن نیکوکاری، انجام وظیفه می کنند، گفت: امسال در 16 پایگاه سطح خیابان ها و میادین و 96 مرکز نیکوکاری کمک های مردمی جمع آوری خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 600 میلیارد تومان مستمری به خانوارهای مستمری بگیر تحت پوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هزار و 528 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد اهدا شد، اظهار کرد: این جهیزیه شامل 5 کالای اساسی به ارزش 48 میلیارد تومان بوده که به زوج های تحت پوشش این نهاد انقلابی اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان به تحت پوشش قرار گرفتن 75 هزار خانوار کردستانی در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: از این تعداد 33 هزار خانوار دارای زنان سرپرست خانوار هستند و امسال 3 هزار و 900 فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی به آنان اهدا شده است.

طوسی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در اسفند ماه هر سال، ادامه داد: جشن نیکوکاری یکی از برنامه های کمیته امداد استان در حمایت از نیازمندان بوده که در آستانه سال جدید در سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز این جشن با شعار «هر روز عید دیگری است» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال با هماهنگی آموزش و پرورش 3 هزار و 100 مدرسه با نام پایگاه جمع آوری جشن نیکوکاری، انجام وظیفه می کنند، یادآور شد: امسال در 16 پایگاه سطح خیابان ها و میادین و 96 مرکز نیکوکاری کمک های مردمی جمع آوری خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: سال گذشته مردم خیر و نیک اندیش این استان بیش از 77 میلیارد ریال به صورت نقد و کالایی به جشن نیکوکاری کمک کردند که امید می رود این میزان در سال جاری افزایش یابد.

کد خبر 43544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha