پاسخ لاهور شیخ جنگی به اظهارات فاضل میرانی

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ لاهور شیخ جنگی از طریق دفتر خود پاسخ فاضل میرانی مسئول دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان را داد و ضمن تشکر از او گفت:«اگر نظر فاضل میرانی باورداشتن به دادگاه بغداد و باور نداشتن به دادگاه اربیل نظر همه‌ی حزب پارتی باشد ،آن وقت تمام مفاد قانونی که در مدت زمان گذشته باعث بروز مشکلات بر سر راه پارتی و اتحادیه میهنی شده‌اند را زیر سوال می‌برد.»

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: فاضل میرانی در مصاحبه با رسانه نزدیک به حزبش اعلام کرد: اگر در امور داخلی اتحادیه میهنی دخالت کرده باشیم آن وقت حق دارند که از ما گله‌مند باشند ،اما چه دلیلی دارد که ما در مسائل داخلی این حزب دخالت کنیم، چرا باید درمقابل فرزندان مام جلال از لاهور حمایت کنیم؟ مگر لاهور چه برتری بر آنها دارد؟
دراین باره «لاهور شیخ جنگی » بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد: از فاصل میرانی تشکر می‌کنیم برای پاسخ دادن به همه‌ی فریبکاریهای دو هفته گذشته که گویا پارتی در صدور حکم دادگاه اربیل که به نفع لاهور شیخ جنگی صادر شده، دست داشته است.
در همین مصاحبه فاضل میرانی گفت:«موضوع رییس مشترک اتحادیه میهنی بنظر من از طریق دادگاه بغداد و کمیسیون انتخاباتی تعیین تکلیف شده است ، و این مشکل پارتی نیست بلکه مشکل اتحادیه میهنی کردستان است.»

کد خبر 43527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha