در یک روز ارتش ترکیه ۱۰بار با هواپیمای جنگی و ۴۶بار با توپ و تانک مناطق اقلیم را بمباران کردند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ دریک روز چند منطقه از اقلیم کردستان توسط ارتش ترکیه ۱۰بار با هواپیمای جنگی و ۴۶بار با توپ و تانک و سلاح سنگین بمباران شد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: مرکز اطلاع‌رسانی ( ه.پ.گ) در گزارشی اعلام کرد: ارتش ترکیه با حملات سنگین نیروهای پ.ک.ک را در پایگاه های خود در اقلیم کردستان مورد هدف قراردادند.
در این گزارش آمده است که این نیروها در دفاع از خود پاسخ ارتش ترکیهرا دادند که در نتیجه‌ی آن یک نیروی ترک کشته شد. و پایگاه‌هایی که نیروهای ما در آن مستقر بودند مورد اصابت قرار گرفتند.
ه.پ.گ در این باره اطلاعات دقیقتری منتشر و اعلام کرد: در تاریخ ۱۹ماه جاری درمنطقه« زاپ» ارتش ترکیه به نیروهای ما در ناحیه «چمچو» جز مناطق شلادزی از توابع آمیدی حمله کردند در مقابل نیروهای ما در دفاع از خود با سلاح سنگین پاسخ دادند و درنتیجه آن یک نفر از نیروهای ترکیه کشته شد.در همین روز هواپیماهای جنگی منطقه ورخل «دولی بالنده» اطراف کمپ پادگان« شهید ریبرو» و همچنین مرز روستای گری، روستای« بیرکیتی» و دامنه تپه‌ی «خریان» را ۱۰بار بمباران کردند
وی تاکید کرد در تاریخ ۱۹ماه جاری ۴۶بار پایگاه سنگرهای دفاعی ما در کوه جودی نزدیک روستای سیدا در منطقه «چمچو» از مناطق «شلادزی »از توابع «آمیدی» با توپ تانک و اسلحه سنگین بمباران شد.

کد خبر 43039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha