حمله شدید دوباره کرونا به کردستان بی دفاع / سنندج و  دو شهر دیگر از آبی به وضعیت خطرناک زرد رسید

سرویس کردستان- بعد از حدود یک ماه آرامش کرونایی در کردستان، زنگ خطر دوباره به صدا درآمده و سه شهر از حالت آبی به حالت زرد برگشت و کردستان بی دفاع با موجی خطرناک تر از حمله کرونا روبروست.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، موج سوم کرونا که به پایان رسید و از وضعیت قرمز در کردستان خارج شدیم بعد از یک سال تالارهای عروسی دوباره باز شد، مهمانی ها دوباره برقرار شد و ماسک ها از صورت برخی کنار زده شد.

عروسی هایی که برخی از آنها همانند گذشته بی توجه به وجود موجودی به نام کرونا با جمعیت های 200 نفره و 300 نفره برگزار می شود و افرادی که ماسک را جدی نمی گیرند و البته بسیاری عوامل دیگر، حالا دوباره زنگ خطر کرونا را در کردستان به صدا درآورده اند و آرامش رنگ آبی کرونایی در سه شهر به رنگ هشدار زرد درآمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد: هم اکنون وضعیت شیوع ویروس کرونا در سه شهرستان این استان به علت عدم تداوم رعایت مسائل بهداشتی از سوی برخی افراد به حالت زرد برگشته است.

محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در اواخر دی و اوایل بهمن ماه در تمام شهرستان‌های استان به رنگ آبی با خطر کم درآمد اما هم اکنون این وضعیت در سه شهرستان سنندج، کامیاران و سقز به زرد بازگشته است.

خطر کرونا همچنان جدی است و با وجود گذشت یک سال از شیوع آن، تاکنون سه موج سهمگین در ایران ایجاد کرده و خانواده های بسیاری را داغدار کرده است که هر بار موج جدید از موج قبلی خطرناک تر بوده است و این باره به گفته مسئولان وزارت بهداشت، موج چهارم اگر بیاید سهمگین تر از تمامی موج های قبلی است. بنابراین نباید عادی با آن برخورد کرد و همچون گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی اکیدا توصیه می شود.

کد خبر 4279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha