جامعه کرمانشاهی نيازمند امداد فوری/ دکتر فرشید نمامیان

سرویس کرمانشاه _ دکتر فرشید نمامیان استادیار گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مطلبی به دشواری های اقتصادی پیش روی جامعه کرمانشاهی و ضرورت انتخاب یک راهکار مناسب برای برون رفت از این وضعیت پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ جامعه امروز دچار پدیده «رابدومیولیز» شده است. ضربات غیر مهلک فراوانی که طی سالیان گذشته بر پیکره‌ی اقتصاد جامعه وارد آمده، معیشت مردم را دچار گرفتاری‌های بسیاری جدی کرده است.

طبیعی است در شرایطی که جامعه گرفتار یک اضطرار و شوک معیشتی شده است ارایه توصیه های توسعه گرایانه در قالب گفتارهای مفصل و قطور به هیچ عنوان راه گشا نیست.

نه مدیران ارشد استان فرصتی برای بازنگری برنامه های غلط گذشته و برنامه ریزی‌های میان مدت و بلندمدت و تغییر رویکردها و راهکارها دارند و نه کسی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه وقت مطالعه وعظ‌ های طولانی توسعه گرایانه نخبگان را دارد.

به باور نگارنده جامعه امروز ایرانی در کنار توجه به امور معیشتی جامعه، سخت نيازمند اجرای برنامه‌های کوتاه مدت عملیاتی برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم است.

اجرای برنامه‌هایی اثرگذار که کمک کار و راهگشای استاندار جوان کرمانشاه باشد و الا توصیه های عریض و طویل توسعه ای در این شرایط اتلاف وقتی بیش نیست!

کد خبر 41156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha