دستگیری بدهکار بزرگ مالیاتی توسط پلیس کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری یک بدهکار بزرگ مالیاتی با بیش از 31 میلیارد ریال بدهی خبر داد.

به گزارش کردپرس و به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جلیل سلطانی" اظهار داشت: پس از شناسایی یک بدهکار بزرگ مالیاتی مربوط به سال های 1385 و 1386 در استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: این شخص پس از احضار به پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد در سال های گذشته کارت بازرگانی خود را به فردی ساکن یکی از استان های جنوبی کشور قرار داده و از بدهی مالیاتی نیز بی اطلاع است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات شناسایی فرد مذکور در دستور کار قرار گرفت و ماموران توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل سکونت وی را در یکی از شهرهای بندری جنوب کشور شناسایی کنند.
سرهنگ سلطانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه با اخذ نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان مربوطه به محل سکونت بدهکار مالیاتی مراجعه و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی گفت: متهم دستگیر شده که از تاجران شناخته شده آن منطقه به شمار می رود در بازجویی ها عنوان کرد سال هاست در زمینه واردات لاستیک و برنج فعالیت داشته و برای فرار از پرداخت مالیات از کارت بازرگانی دیگران استفاده کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در پایان میزبان بدهی مالیاتی این فرد را 31 میلیارد و 224 میلیون و 618 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 4080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha