نیروهای کرد سوریه می توانند برای ترکیه کابوس ایجاد کنند

سرویس جهان- مجله سیاسی بی ان ای در شرق اروپا هشدار داد ادامه حملات ترکیه در مناطق کردنشین سوریه می تواند تبعات وحشتناکی مانند یورش مداوم نیروهای کرد سوریه در خاک ترکیه داشته باشد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه ای وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه از انجام سه عملیات نظامی این نیروها در خاک ترکیه به تلافی حملات گسترده ارتش ترکیه علیه کردهای سوریه خبر داده است.

مجله سیاسی بی ان ای که در شرق اروپا منتشر می شود، حملات نیروهای دموکراتیک سوریه در خاک ترکیه را پیشامد تازه تقابل ترکیه با کردهای سوریه دانسته که می تواند پیامدهای خطرناکی برای ترکیه داشته باشد.

این مجله با اشاره به این که حملات نیروهای دموکراتیک سوریه به رهبری کردهای سوریه در سه استان مختلف ترکیه انجام گرفته، هشدار داد این مسئله می تواند در نهایت به کابوسی برای ترکیه تبدیل شود.

این نشریه با اشاره به این که روسیه با عملیات نظامی مجدد ترکیه علیه کردهای سوریه مخالفت کرده است، نوشت: ترکیه اکنون با حملات نیروهای کرد سوریه در خاک خود، ایجاد مانع بر سر بازگشت آوارگان سوری ساکن ترکیه به وطن و اسکان دادن آنها در مناطق کردنشین سوریه و همچنین اعتراض همپیمانان شورشی در سوریه با عادی سازی روابط ترکیه با دولت سوریه و نیز تضعیف شدن موقعیت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در انتخابات روبه رو شده است.

این نشریه نتیجه گرفته است چنین پیشامدهایی می تواند به کابوسی جدی برای ترکیه در آینده تبدیل شوند.

کد خبر 37157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha