۶۰ درصد زیرساخت های اربعین در استان ایلام تکمیل شده است

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست ستاد ویژه اربعین استان گفت: مهم‌ترین اولویت استان تا اربعین تجهیز امکانات و ایجاد زیرساخت‌های در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام‌نیا از تکمیل ۶۰ درصد زیرساخت‌های اربعین در استان خبر داد و گفت: تلاش داریم با کمک ستاد اربعین مرکز و استان و همچنین با مساعدت استان های معین ۴۰ درصد باقیمانده نیز تکمیل شود.

استاندار ایلام در ادامه از افزایش اعتبارات اربعین خبر داد و گفت: ۸۰ میلیارد اعتبار اربعین بود که با پیگیری های انجام شده این عدد به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: این رقم برای تکمیل زیرساخت ها و تجهیز ناچیز است و تلاش داریم علاوه بر این اعتبارات از دیگر دستگاه ها و نهادهای انقلابی و وزارتخانه ها نیز کمک بگیریم.

بهرام نیا در ادامه به ایجاد هماهنگی‌های بیشتر و سهولت خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات بین فرمانداران مهران با بدره عراق خبر داد و گفت: وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور و معاون وزیر امور خارجه تا قبل از ایام اربعین در خصوص افزایش گیت ها، افرایش خدمات دهی و... با دولت مرکزی عراق رایزنی هایی خواهند داشت تا بتوانیم خدمت دهی شایسته ای به زائران داشته باشیم.

استاندار ایلام در ادامه مهترین اولویت استان تا اربعین را تجهیز امکانات و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه اعلام کرد و گفت: در این ایام برنامه داریم موضوع بهداشت و تامین غذای گرم و آب سرد را در دستور کار قرار دهیم.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که تاکنون معاون وزیر و رئیس ستاد اربعین کشور دو بار به مرز مهران سفر کرده و در ادامه مسیولان بیشتری به استان خواهند آمد، اضافه کرد: برای تسریع در تکمیل زیرساخت ها برنامه داریم تا ضمن استفاده از همه ظرفیت های موجود، هر دو هفته یکبار نشست ستاد اربعین استان را برگزار کنیم.

استاندار ایلام همچنین از نشست ستاد اربعین کشور در آینده نزدیک با حضور رئیس جمهوری و اعضای ستاد در مرکز خبر داد.

کد خبر 33656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha