همایش ملی معرفی فرصت های سرمایه گذاری مهاباد برگزار می شود

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد گفت: نخستین همایش ملی و منطقه‌ای معرفی فرصت‌ها و جذب سرمایه گذاران در این شهرستان برگزار خواهد شد.

امیر قادری امروز جمعه به خبرنگار کردپرس اظهار کرد: زمینه این همایش، معرفی فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در پنج حوزه مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و صنایع وابسته، صنایع و معادن، عمران شهری، گردشگری و ورزش است.

او اظهار کرد: برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای شناساندن هرچه بهتر پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش های در نظر گرفته شده برای شرکت‌ها، هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و نیز سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیار مناسب سرمایه گذاری در مهاباد مغفول مانده است، بیان کرد: باید از طریق این همایش ها مزیت های بسیار قابل توجه و توجیه پذیری برای سرمایه گذاری در سطح شهرستان معرفی و از طرفی همجواری با مرز، صادرات محصولات را نیز تسهیل می کند.

او ادامه داد: نخستین همایش ملی و منطقه ای معرفی فرصت ها و جذب سرمایه گذاران مهاباد مهاباد با دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ سرمایه گذاران و علاقمندان متقاضی تا ۲۷ خردادماه جاری فرصت دارند ایده های خود را به دبیرخانه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به شماره تلفن ۰۴۴۴۲۳۳۲۰۰۲ و تلفکس ۰۴۴۴۲۳۳۳۰۰۰ و با پست الکترونیک Conference@iau-mahabad.ac.ir دبیرخانه اطلاع دهند.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

مهاباد با طرح یک همایش ملی برای جذب سرمایه گذاران پیشقدم می شود

کد خبر 33515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha