از سرمایه گذاران بخش گردشگری در ایلام حمایت شود

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل و معاونان میراث فرهنگی استان گفت: جذب سرمایه‌گذار برای رونق ظرفیت ها و پتانسیل های نظر همه‌ مسئولان مرتبط با موضوع است و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی گفت: با توجه به شرایط تحریم نفت و گاز در کشور باید اقتصاد گردشگری رونق داده شود و از سرمایه گذارانی که پولسازی می کنند باید در این موقعیت حمایت ویژه ای داشته باشیم.

دستیابی به اهداف گردشگری استان ایلام منوط به ارائه راهکارهای عملیاتی موثر است و اغلب طرح های گردشگری دیربازده هستند در حالی که درآمدهای ناشی از این صنعت بر کسی پوشیده نیست و مطمئنا اگر سرمایه گذاران از حمایت خوب و مناسب برخوردار باشند وارد این صنعت خواهند شد.

وی با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاران در استان ایلام و خصوصا سرمایه گذاران حوزه گردشگری عنوان کرد: انتظار می رود با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان باید امنیت فکری و پیشرفت کار را برای سرمایه گذاران ایجاد کنیم و دستگاه های حاکمیتی با نشست های مشترک در رفع موانع همکاری های مطلوب را انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: صنعت گردشگری باید از سوی مسئولان استانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و اعتبارات مورد نیاز برای این موضوع تخصیص یابد و باید نیازها و شاخص های گردشگری محاسبه و در جلسات مختلف با حضور مسئولان کشوری اعلام و راهکار ارائه شود.

عبدالمالک شنبه زاده نیز در این نشست توضیح داد: استان ایلام با توجه به غنای فرهنگی وتاریخی و تنوع اقلیمی و طبیعت چهارفصل، دارای استعدادهای بی نظیری در توسعه گردشگری در مقایسه با دیگر استانهای کشور است اما با وجود موانع و ومشکلات موجود نتوانسته از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کند که خواستار همکاری دستگاه های اجرایی استان برای جذب اعتبارات در راستای توسعه صنعت گردشگری هستیم.

کد خبر 315479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha