۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
سالمند آزاری در میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره بهزیستی میاندوآب با اشاره به انتشار ویدیویی از یک مورد سالمند آزاری در شبکه‌های اجتماعی در یکی از محلات شهر، گفت: موضوع توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی پیگیری و علت مشخص شد.

به گزارش کردپرس، طی روزهای گذشته انتشار ویدویی از یک دوربین مداربسته در کوی تقی‌آباد میاندوآب مبنی بر سالمند آزاری (پسر و پدر) احساسات کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته بود.

علی کریمی رییس اداره بهزیستی میاندوآب در این باره به ایرنا گفت: پی از پیگیری کارشناسان، فرزند و عروس فرد سالمند علت آزار وی را تکدی گری او عنوان کردند.

به گفته کریمی، براساس مستندات گزارش مردمی سالمند آزاری، کارشناسان به منزل و هم زمین‌های کشاورزی‌ مورد اشاره در فیلم مراجعه و هشدارهای لازم در رابطه با رعایت حقوق سالمند و پیگردهای قانونی آزار آنها را به خانواده گوشزد کردند.

او افزود: همچنین به آنها تاکید شد که در صورت مشاهده مجدد آزار، به شکل قانونی موضوع پیگیری خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی میاندوآب اضافه کرد: کارشناسان اورژانس اجتماعی به خانواده این سالمند گوشزد کردند که از طرف دادستانی حکم داشته و می‌توانند سالمند را به خانه سالمندان انتقال داده و کلیه اموال پیرمرد نیز توسط دولت مصادره می‌شود.

او ادامه داد: اگر همشهریان مواردی این چنین یا هرگونه کودک آزاری، همسرآزاری و فرار از منزل را مشاهده کردند با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی میاندوآب تماس حاصل کنند.

کد خبر 29857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha