بحران سوریه از یک جنبش  به یک مبارزه پوچ تبدیل شد

سرویس سوریه- یکی از رهبران حزب آینده سوریه، گفت: رخدادهای سوریه از یک جنبش مردمی که به دنبال آزادی و آرمان های مردم سوریه بود به حرکتی با هدف دستیابی به منافع شخصی تبدیل شد و این در مناطق تحت کنترل مخالفان مشهود است.

به گزارش کُردپرس، سوزان الحسین از سیاستمداران حزب آینده سوریه در شهر منبج ، گفت: حوادث سوریه از مبارزه برای سرنگونی دولت و کسب آزادی و عزت به مبارزه برای تقسیم نفوذ در سوریه بین کشورهای منطقه و کشورهای قدرتمند تبدیل شده است.

حزب آینده سمیناری را در یازدهمین سالگرد آغاز تظاهرات در سوریه با حضور شخصیت های مدنی، نظامی و حقوق بشری و نمایندگان احزاب سیاسی این شهر در منبج برگزار کرد.

سوزان الحسین، رئیس دفتر سازمان در حزب آینده سوریه گفت: «جنبش سوریه چندین ماه پس از اعتراضات ارزش خود را به دلیل مداخله چندین کشور و حمایت آنها از جریانات تندرو از دست داد.

امروز یازدهمین سالگرد آغاز اعتراضات در سوریه است.

الحسین افزود: اداره خودمختار توانست از درگیری‌های قومی و فرقه‌ای دور بماند و از ارزش‌های همزیستی و برادری الهام گرفته است تا آرامش را به شمال سوریه بازگرداند.

او گفت: تولد حزب آینده سوریه در پاسخ به آرمان‌های سیاسی و نیاز فوری به یک حزب سیاسی بود که هم نماینده مناطق شمال و شرق سوریه باشد هم و به دنبال راه‌حلی سوری-سوری برای فردای پس از جنگ باشد.

الحسین تاکید کرد: حوادث سوریه از یک جنبش مردمی که به دنبال آزادی و آرمان های مردم سوریه بود به حرکتی با هدف دستیابی به منافع شخصی تبدیل شد و این در مناطق تحت کنترل مخالفان مشهود است.

کد خبر 29238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha