۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
آغاز طرح نوروزی راهداری کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طرح نوروزی راهداری با حضور 400 راهدار برای ارائه خدمات به مسافران در راه‌های بین شهری آغاز شد.

به گزارش کرد پرس، محمدراشد مدرس‌گرجی گفت: از روز گذشته طرح زمستانه در استان پایان یافته و نیروهای راهداری در قالب طرح نورزی در راستای خدمات‌رسانی به مردم استان و مسافرین فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: عملیات خط‌کشی، لکه‌گیری آسفالت و علائم راهنمایی و رانندگی از روز گذشته در محورهای استان مخصوصا در نقاط پر تصادف آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: راهداران استان در طرح نوروزی بیش از 8 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های استان را تحت پوشش قرار داده اند.

مدرس گرجی ادامه داد: از این 8 هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه تحت پوشش راهداران در کردستان، یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیر‌های بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر در راه های روستایی است.

وی با بیان اینکه 400 نفر عوامل راهداری و 100 نیروی بخش خصوصی در سطح جاده‌های استان در طرح زمستانه امسال به مردم خدمات‌رسانی کردند، یادآور شد: 400 دستگاه ماشین آلات راهداری و بخش خصوصی برای برفروبی جاده‌های استان بکارگیری شده‌ بودند.

کد خبر 28416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha