آماده درهم‌شکستن هر اقدام تروریستی هستیم

سرویس سوریه-فرمانده شورای نظامی رقه گفت : ما اقدامات پیشگیرانه را برای از بین بردن هسته های داعش در رقه انجام داده ایم.

به گزارش کُردپرس، "ایمان محمد" فرمانده شورای نظامی رقه در گفت‌وگو با رسانه‌های شمال سوریه، گفت: رویدادهای بیستم ماه گذشته چیزی جز تلاش های ناگوار دشمنان برای ساقط کردن تجربه اداره خودگردان نیست.

وی گفت:احیای سازمان تروریستی داعش که اشغالگران ترکیه و هسته‌های پنهان داعش در آن نقش داشتند، کاری از پیش نبردند و همه نقشه‌هایشان با استواری و عزم نیروهای ما شکست خورد.

رهبر شورای نظامی رقه خاطرنشان کرد، همزمان با حمله به زندان الصناعه هسته‌های پنهان این گروه تروریستی در رقه و دیرالزور به حرکت در آمدند و همچنین ارتش ترکیه و مزدورانش حملات زمینی را با سلاح‌های سنگین و توپخانه علیه عین عیسی را شروع کردند که نهایتا منجر به شکستسان شد.

او تاکید کرد، بدون شک این حملات در چارچوب یک نقشه سازمان یافته و محکم از قبل توسط سرویس های اطلاعاتی ترکیه برای بی ثبات کردن امنیت داخلی در این مناطق و گسترش هرج و مرج از کشتار طرح‌ریزی شده بود.

محمد گفت: به منظور جبران وقوع حوادثی مشابه حمله به زندان الصناعه، نیروهای ما با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، عملیات بازرسی را از شهر رقه آغاز کردند و تعدادی از اعضای سازمان تروریستی داعش را با سلاح و مهمات دستگیر کردند.

رهبری شورای نظامی رقه در پایان تاکید کرد که نیروهای سوریه دموکراتیک آماده رویارویی با همه چالش‌ها هستند و حمله تروریستی تنها عزم و اراده آنها را برای پیروی از جانباختگان تا رسیدن به پیروزی افزایش داد.

کد خبر 27831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha