فرماندار مهاباد: تنها راه نجات غزه، مقاومت است

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس: با اشاره به جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی گفت: تنها راه نجات غزه، مقاومت است.

به گزارش  کردپرس، مردم مهاباد در دفاع از حقانیت مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نفرت و انزجار کردند.

شهروندان مهابادی در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حقانیت و مظلومیت فلسطینیان را فریاد زدند و یک صدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را خواستار شدند.

امسال مراسم راهپیمایی روز قدس با شعار "طوفان الاحرار" در شهرهای مهاباد و خلیفان برگزار شد و راهپیمایان با فریاد مرگ براسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا ندای همصدایی با مردم ستمدیده فلسطین را فریاد می‌زنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد از میدان شهدا آغاز شد و راهپیمایان پس از طی کردن مسیرهای تعیین شده در میدان جمهوری اسلامی تجمع کردند.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در اجتماع راهپیمایان در میدان جمهوری اسلامی با اشاره به جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی گفت: تنها راه نجات غزه، مقاومت است و مردم مظلوم فلسطین تا بازپس گیری سرزمینشان از رژیم صهیونیستی از پا نخواهند نشست.

او اضافه کرد: ۷۵ سال قبل آمریکای جنایتکار و همپیمانان آنها برای حفظ و چپاول منابع خاورمیانه دست به تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی زدند که تا به امروز هم به کشتار زنان و کودکان مردم بی دفاع و مظلوم فلسطینی ادامه می دهند.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر طی چندماه گذشته در غزه مظلوم شهید شده اند، افزود: اسراییل از زوال و نابودی خود در هراس بوده و با اقدامات تروریستی و جنایت خود در راستای جبران شکست هایی است که البته هیچگاه پاک نخواهد شد.

در پایان، قطعنامه‌ای هفت‌بندی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع مسلمانان از مردم مظلوم غزه قرائت شد.

کد خبر 2769008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha