حدود 160 مغازه و 20 انبار در دهوک طعمە حریق شدند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مدیریت حوادث استان دهوک اعلام کرد که بامداد امروز آتش سوزی مهیبی در یکی از بازارهای دهوک روی داد که بر اثر آن حدود 160 مغازه و 20 انبار در آتش سوختند و خسارات سنگینی به بار آورده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روداو، بر اساس بیانیە مدیریت بحران اقلیم کردستان، آتش سوزی بازار دهوک ساعت 3:43 بامداد روز دوشنبه رخ داده و ظرف سه ساعت و 20 دقیقه مهار شدە است. بر اثر این حادثه حدود 160 مغازه و 20 انبار طعمه حریق شدند و مغازه دارانی که کالا و اجناس خود را از آتش دور کرده بودند نیز خسارت دیده اند.

مغازه داران در مورد میزان خسارات وارده می گویند که ده ها هزار دلار متضرر شدەاند. نه تنها کسانی که مغازه‌هایشان به طور کامل یا جزئی سوخته است، متحمل خسارت شده‌اند، بلکه کسانی که اجناس خود را از مغازه‌های خود خارج کرده‌اند تا در برابر آتش سوزی در امان باشند نیز متضرر شده اند.
مدیریت حوادث دهوک می‌گوید: «به گفته یکی از نگهبانان این بازار، علت آتش سوزی اتصال الکتریکی کابل برق بوده است، اما متعاقباً علت آن را بررسی و اعلام می کنیم».

به گفته یکی از گزارشگران روداو خطر تکرار آتش سوزی کاهش یافته است اما دود همچنان از مغازه ها بلند می‌شود.

مدیریت بحران اقلیم کردستان تاکید کردە است: این حادثه تلفات جانی نداشتە است و تنها هشت شهروند و سه نفر از کارکنان به بیمارستان اعزام شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش است.

کد خبر 2768842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha