۱۷۱ پروژه در دهه فجر در بانه به بهره برداری می رسد

سرویس کردستان- سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: امسال در دهه مبارک فجر ۱۷۱ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و اشتغالزایی در شهرستان بانه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار کردپرس احسان درویشی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بانه ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت:  برای اجرای این پروژه ها در مجموع ۶۴۲ میلیارد تومان در این شهرستان هزینه شده که با احتساب پروژه های هفته دولت امسال ۹۲۶ میلیارد تومان امسال برای اتمام پروژه های شهرستان بانه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی بانه هفت پروژه، در بخش ننور ۶ پروژه، در بخش نمشیر چهار پروژه و در بخش آرمرده هفت پروژه در زمینه شبکه معابر که شامل بتن ریزی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر به بهره برداری می رسد.

درویشی گفت: در حوزه بنیاد مسکن بحث مقاوم سازی مسکن روستای ۲ پروژه، در حوزه سازمان حمل و نقل همگانی پنج پروژه، در زمینه آب و فاضلاب چهار پروژه، در زمینه شرکت توزیع برق ۱۳ پروژه، در حوزه جهاد کشاورزی چهار پروژه، در زمینه گاز رسانی به روستاها، کوخ ها و واحدهای صنعتی ۲۵ پروژه و در زمینه مخابرات هشت به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: به مناسب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری بوئین ۳ پروژه، کمیته امداد امام خمینی در بحث احداث مسکن مددجویی ۴۰ پروژه، راهداری، حمل و نقل جاده ای هشت پروژه افتتاح می شود.  

سرپرست فرماندار بانه با اشاره به خدماتی که در دهه مبارک فجر ارائه می شود، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه تهیه وسایل کمکی به مناطق محروم ۲ مورد، اجرای طرح تب برفکی دام سبک و سنگین یک مورد به مردم شهرستان بانه ارائه می شود.

وی با اشاره به بخش دیگر پروژه های دهه مبارک فجر امسال افزود:  در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری یک پروژه، در حوزه صنعت، معدن و تجارت سه پروژه، در آموزش و پروژه هشت پروژه، سپاه پاسداران در زمینه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی تولیدی ۱۳ پروژه برای دهه مبارک فجر آماده کردند که به بهر برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با بیان اینکه تعدادی از این پروژه ها با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می رشد تاکید کرد: برای تمام پروژه ها شناسنامه ای آماده شده و تمامی پروژه کاملا به اتمام رسیده است.

کد خبر 2766448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha