درخشش تئاتر ایلام در جشنواره منطقه‌ای راه ابریشم

سرویس ایلام - هنرمندان عرصه تئاتر استان ایلام در چند بخش از جشنواره تئاتر منطقه ای راه ابریشم در سمنان حائز رتبه‌های برتر و شایسته تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از ایران‌تئاتر، آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه ابریشم، به میزبانی سمنان، صبح امروز (یکشنبه هفدهم دی) در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش برگزار شد.

محمود سالاری (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی)، سیدمحمدرضا هاشمی (استاندار سمنان)، اسرافیل فرج‌اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی)، فرشید فلاح (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان) از جمله حاضران در آیین پایانی این رویداد هنری بودند که با حضور ۳۰۰ هنرمند از هشت استان کشور در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از سیزدهم تا هفدهم دی برگزار شد.

در این جشنواره در بخش طراحی فضا رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مالک آبسالان برای نمایش «نترس، آب‌‎ها مهربانند» اهدا شد.      

در بخش بازیگری مرد رتبه سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به علیرضا داننده‌فرد برای نمایش‌های «بهمن» و «بازنده» و مالک آبسالان برای نمایش «نترس، آبها مهربانند» اهدا شد.

در بخش بازیگری زن هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی، از بازیگران نوجوان، دیانا منصوری برای نمایش «غسل آخر» و  آوا مرادی برای نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها»، تقدیر کرد.

رتبه دوم، شامل شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به ماریا الماسی برای بازی در نمایش «خوشبختی در اودسا» و مریم عبدی برای بازی در نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها» رسید.

در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز هیئت داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی، از رامین علیزاده برای نمایشنامه «راز گل ژنتیک و قصه‌های مثله شده» و زهرا چراغی برای نمایشنامه «رویایی برای نفت کش‌ها» تقدیر کرد.

در بخش کارگردانی هیئت داوران در این بخش، با اهدای لوح و جایزه نقدی، از پویا حسنوند برای نمایش «مراسم پوست‌اندازی روباه» و زهرا چراغی برای نمایش «رویایی برای نفتکش‌ها» تقدیر کرد.

کد خبر 2765427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha