نوآوری در کسب و کار به سبک خانواده کُرد ساکن ولز

سرویس جهان- خانواده عماد خالد، شهروند کرد عراق زنجیره پیرایش مردان متشکل از 15 شعبه در لوز دایر کرده و برای اصلاح سر صورت افراد مشهور آرایشگاه سیار راه انداخته اند.

به گزارش کردپرس، رسانه های کشور ولز از خلاقیت و نوآوری یک خانواده کرد ساکن این کشور برای گسترش کسب و کار خود گزارش داده اند. نشریه ولز آن لاین در گزارش امروز خود از شبکه ای متشکل از 15 شعبه و یک شعبه سیار برای اصلاح سر و صورت ولزیها خبر داده است.

آقای عماد خالدی، شهروند کرد عراقی که در نوجوانی به ولز مهاجرت کرد به همراه 4 عضو دیگر خانواده خود اقدام به ایجاد شبکه زنجیره ای پیرایش مردانه در پایتخت ولز کرده اند که به نوشته ولز آنلاین حالا به یک امپراتوری در این حوزه تبدیل شده است.

 از جمله خلاقیت های این خانواده در گسترش کسب و کار خود ارائه خدمات سرگرمی الکترونیک در شعبه های این کسب و کار و ارائه خدمات به افراد مشهور و پرمشغله در محل زندگی آنهاست. خودروی ون مجهز آنها برای اصلاح سر و صورت مردهای مشهور یا به قول مشهور سلبریتی ها به منزل آنها می روند و مشتریان از همه خدماتی که در شعبه های متمرکز ارائه می شود برخوردار می شوند.

به نوشته این نشریه، از جمله مشتریان دائمی خانواده عماد خالد، اعضای تیم ملی فوتبال و راگبی کشور ولز هستند.

عماد خالد که پدر نابینایش او و دیگر اعضای خانواده را با زبان و فرهنگ این کشور آشنا کرده، می گوید ایده های دیگری هم برای گسترش این کسب و کار در کشور ولز دارد.

کد خبر 2763174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha