مشمولان غایب از مراجعه به مرزها خودداری کنند

سرویس کرمانشاه _ معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از مشمولان غایب خواست تا از مراجعه به مرزها برای سفر به عتبات عالیات خودداری کنند.

به گزارش کردپرس، مسعود همتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اطلاع‌رسانی قبلی و تأکیدات سازمان وظیفه عمومی فراجا به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای مشمولان غایب صادر نمی‌شود.

وی افزود: این افراد مجاز به خروج از کشور نیستند، از این رو به منظور تسهیل در ارائه خدمات و تردد در مرزها، مشمولان غایب از مراجعه به مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه فراجا در سطح کشور و مرزهای زمینی و هوایی خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام مشمولان غایب که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام‌های قبل از تاریخ اول مهر ۱۴۰۲ حضور نیافته‌اند در صورت تعیین وضعیت خدمت تا قبل از این تاریخ که در نهایت منجر به اعزام به خدمت در ماه‌های آینده شود، از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.

همتی گفت: ملاک بخشش فرماندهی معظم کل قوا و ثبت درخواست مشمولان تا قبل از تاریخ اول مهر است و چگونگی غیبت (غیبت اولیه و حضور پیدا نکردن در یگان) یا تاریخ اعزام به خدمت تعیین شده بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت، تأثیری ندارد.

وی افزود: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

کد خبر 2760073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha