کمک ۲۱ میلیارد تومانی نیکوکاران به کودکان یتیم و نیازمند کردستانی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۲۱ میلیارد تومان از طریق حامیان به حساب کودکان یتیم و نیازمند کردستانی واریز شده است.

به گزارش کرد پرس، سیدمنصور بیننده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون ۱۰هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، گفت: کودکان محسنین کسانی هستند که سرپرست آنها به دلایلی مثل بیماری، پیری و سایر مشکلات قادر به تامین مخارج آنها نیستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار حامی نیکوکار از این کودکان حمایت می کنند، افزود: در ۵ ماهه نخست امسال ۲۱ میلیارد تومان از طریق این حامیان به حساب این کودکان واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه کمک های حامیان این کودکان به صورت مستقیم به حساب آنها واریز می شود، اظهار کرد: میزان کمک های امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

بیننده ادامه داد: میانگین دریافتی کودکان یتیم ۷۰۰ هزار تومان و کودکان محسنین ۳۷۰ هزار تومان است.

وی یادآور شد: تمامی افراد نیکوکار جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می توانند با تقبل حمایت از یک و یا هر چند کودک که تمایل دارند به صورت ماهیانه کمک های خود در حد توان به حساب این کودکان واریز کنند.

کد خبر 2759999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha