در صورت تداوم سیاست‌های فعلی پارتی، PKK در مقابل این حزب قرار خواهد گرفت

سرویس ترکیه - «مصطفی قره‌سو» عضو شورای اجرایی KCK اعلام کرد که اگر پارتی سیاست‌های فعلی خود را متوقف نکند، PKK در مقابل این حزب قرار خواهد گرفت.

بە گزارش کردپرس، «مصطفی قره‌سو» عضو شورای اجرایی کنفدرالیسم جوامع کرد(KCK) اعلام کرد که اگر حزب دموکرات کردستان(پارتی) به سیاست‌های فعلی خود ادامه دهد، حزب کارگران کردستان(PKK) در مقابل این حزب قرار خواهد گرفت.

به نوشته آژانس خبری آینه، «مصطفی قره‌سو» یکی از اعضای شورای اجرایی KCK در برنامه ویژه تلویزیون مدیا خبر اظهار داشت: «حملاتی علیه تمامی دستاوردهای کردها انجام می‌شود که پارتی نیز از آن حملات حمایت می‌کند و لازم است که پارتی از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و از حمایت از حملات ترکیه دست بکشد.»

مصطفی قره‌سو در ادامه گفت که پارتی به دولت ترکیه کمک می‌کند تا مبارزه مردم کرد علیه این دولت از بین برود.

قره‌سو همچنین بیان کرد که دولت ترکیه سیاست نابودی مردم کرد را در کردستان ترکیه دنبال می‌کند اما این سیاست دولت ترکیه برای پارتی معنایی ندارد و این حزب می‌خواهد همه کردها را به خاطر اینکه قدرت سه شهر را در دست داشته باشد بفروشد. 

وی افزود : «لازم است در راستای دفاع از اقلیم کردستان عراق، خیانت و همکاری‌های پارتی با دولت ترکیه متوقف شود و پارتی لازم است از سیاست‌های خود دست بکشد زیرا که این سیاست‌ها نه نشان دهنده میهن پرستی است و نه روشن‌فکری. واقعیت‌ها باید دیده شوند، زمانی که اقلیم کردستان مورد حمله قرار گرفت، پارتی فرار کرد و از این اقلیم دفاع نکرد.»

قره‌سو در پایان گفت : «اگر پارتی به همین منوال ادامه دهد، PKK و پارتی در مقابل هم قرار می‌گیرند و هرکسی که سیاست‌های پارتی را مشروع بداند، مسئول این جنگ خواهد بود.»

کد خبر 2759925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha