نماینده دوره پنجم پارلمان کردستان: دولت نباید به کارمندان خود بگوید کاری به پرداخت حقوق ندارم

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ یکی از نمایندگان دوره پنجم پارلمان کردستان اعلام کرد دولت نباید به کارمندان خود بگوید کاری به پرداخت حقوق ندارم و این موضوع جز وظایف عراق است یک شهروند کردستانی که نمی‌تواند به بغداد برود و حقوق خود را آنجا دریافت کند.

به گزارش کردپرس به نقل از رادیو نوا، علی محمد صالح نماینده دوره پنجم پارلمان کردستان در صفحه فیسبوک خود در مطلبی با عنوان «اشتباهات و مشکلات اقلیم کردستان» نوشت دولت اقلیم کردستان می‌بایست قبل ازتوقف صادرات نفت اقلیم کردستان با عراق به توافق می‌رسید زمانی که این توقف اتفاق افتاد دولت اقلیم دیگر هیچ کارت فشاری در اختیار ندارد.

وی اشاره کرد از زمان توقف صادرات نفت تا کنون می‌بایست پالایش نفت در داخل و فروش نفت خام باتانکر منبع بزرگ درآمد اقلیم کردستان محسوب شود اما هیچگونه شفافیتی در خصوص درآمد داخلی وجود ندارد.

نماینده دوره پنجم پارلمان کردستان نوشت دولت نباید به کارمند خود بگوید که پرداخت حقوق وظیفه من نیست بلکه وظیفه عراق است مگر یک هموطن کرد می‌تواند برود حقوق خود را مستقیم از بغداد دریافت کند این امر وظیفه دولت است که برای اجرا شدن بودجه فعالیت کند.

کد خبر 2758625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha