۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
نچیروان بارزانی به بغداد می‌رود

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ امروز پنجشنبه «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان به بغداد می‌رود و بانخست وزیر عراق دیدار می‌کند.

به گزارش کردپرس به نقل از روداو، رئیس اقلیم کردستان روز پنجشنبه طی سفرخود به بغداد با محمد شیاع سودانی نخست وزیر این کشور، درباره پاره ای از مسایل مربوط به اربیل و بغداد دیدار و گفتگو خواهد کرد.
همچنین عصر امروز  نچیروان بارزانی در کنفرانس «دیدار عراق» و در پنلی با عنوان«اقلیم کردستان جناحی قدرتمند در سطح ملی و بین‌المللی» در بغداد شرکت خواهد کرد.
در این کنفرانس که از دوم ماه جاری آغاز شده است و امروز آخرین روز آن است، محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق از اوضاع سیاسی و سوابق فعالیتها انجام گرفته و سختی‌ها و دشواری‌های موجود بر سر راه این کشور صحبت خواهد کرد.
شایان ذکر است در روز اول این کنفرانس در زمینه‌ی ثبات و رفاه میزگردی تهیه شد. دکتر «دلاور علاءالدین» رئیس انیستیتوی خاورمیانه در امور پژوهش دولتی درباره نحوه شرکت رئیس اقلیم کردستان و نخست‌وزیر عراق اعلام کرد: در روز پایانای این کنفرانس رئیس دولت اقلیم کردستان و نخست‌وزیر عراق در این گفتگوها شرکت می‌کنند تا دیدگاههای آنها برای آینده عراق مشخص شوند.

کد خبر 2755232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha