مسئولیت تاریخی ما همبستگی در برابر دولت ملی گرا و زن ستیز در انتخابات آتی است

سرویس ترکیه - صباحات تونجل زندانی سیاسی کُرد و رئیس اسبق HDP در پیامی از زندان از مردم خواست تا در انخابات آتی در برابر حزب حاکم به هم بپیوندند.

به گزارش کردپرس، صباحات تونجل رئیس مشترک اسبق حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در پیامی از زندان زنان سینجان، از مردم خواست تا دست از مشاجره و دو قطبی بودن بردارند و در روزهای باقی مانده تا انتخابات آتی در برابر دولت ملی گرا و زن ستیز، بر اساس اندیشه های آزادی خواهانه و برابری طلب سازماندهی شوند. 

در پیام تونجل که در پایگاه رسمی HDP منتشر شده، آمده است: 

«البته هر انتخاباتی مهم است، اما این انتخابات برای عرصه سیاست ترکیه از حساسیتی بسیار بالا برخورد است و مهم است که این را همه بدانند، به ویژه ما سوسیالیست ها.

ما در این روند نباید من باشیم، بلکه باید ما بشویم. نباید تنها عمل کنیم، بلکه باید با هم باشیم. نباید بر اساس ذهنیت دو قطبی بلکه باید بر اساس همبستگی عمل کنیم. این که در برابر دیدگاه های جنسیت گرا، ملی گرا و بنیاد گرا بر اساس نگرشی بر پایه آزادی خواهی و برابری طلب سازمان دهی شویم، مسئولیت تاریخی همه ما است.

با توجه به این که زمانی کوتاه به اندازه 40 روز به انتخابات آتی باقی مانده است، دیگر باید دست از بحث و مشاجره برداشت و وارد عرصه عمل شد.

HDP به ما تعلق دارد، حزب چپ سبز به ما تعلق دارد، حزب زحمتکشان (EMEP) به ما تعلق دارد، حزب کارگر (TİP) به ما تعلق دارد، ما زندگی را برمی سازیم. یک بار دیگر برای ائتلاف کار و آزادی آرزوی موفقیت می کنم. ایمان دارم که ما پیروز خواهیم شد.»

کد خبر 2754225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha