۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
رهایی یک محکوم از قصاص در میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از حصول اولین سازش در یک پرونده و رهایی یک محکوم از قصاص نفس در سال ۱۴۰۲ به یمن ایام ماه رمضان در شهرستان میاندوآب خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام خبر رهایی یک متهم از قصاص نفس در سال جدید، اظهار کرد: در پرونده بازپرسی دادسرای شهرستان میاندوآب یک پرونده قصاص نفس عمدی تحت بررسی و تحقیقات مقدماتی بازپرسی قرار داشت و اولیای دم پرونده تقاضای مجازات متهم را داشتند.

او افزود: علت این اتفاق ناگوار اختلاف حساب مالی بود که با ورود هسته‌های جهادی بخشایش و اعضای شورای حل اختلاف، بازپرس رسیدگی کننده و رئیس دادگستری و دادستان میاندوآب اولیای دم پس از مرتفع شدن موضوع اختلافات مالی از شکایت خود صرفنظر و رضایت خود را به متهم اعلام کرده و او را از مجازات قطعی قصاص نفس رهایی بخشیدند.

رئیس کل دادگستری استان آذر بایجان غربی همچنین تصریح کرد: به مناسبت ایام ماه رمضان و با شعار به عشق علی (ع) می‌بخشم اولین سازش در پرونده‌های قصاص نفس در حوزه قضایی میاندوآب حاصل شد و امید است تا با تاسی به مولای متقیان علی (ع) دعاوی و اختلافات مردم با گذشت و صلح و سازش و رفع کینه و کدورت ختم به سازش و مصالحه شود.

کد خبر 2754002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha