خبرنگاران ایلام جایگاه رفیعی دارند / در مقابل هم گارد نگیریم

سرویس ایلام - استاندار ایلام در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان عنوان کرد: خبرنگاران جایگاه رفیعی دارند و برای توسعه استان نباید در مقابل هم گارد بگیریم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: چه انتقاد و چه پیشنهاد همه را به عنوان یک هدیه می پذیرم، این جزء مرام و مسلک من است. من شخصی نیستم که تازه کار اجرایی را شروع کرده باشم، ۳۴ سال کار اجرایی کردم و با این فراز و فرودها در جوانی برخورد کرده ام.

وی ضمن اشاره به حواشی ایجاد شده در ۱۰ روز اخیر پیرامون روابط خبرنگاران و مسئولان اجرایی استان، عنوان کرد: انتقادات و تعریف کردنها در وجودم تاثیر نگذاشته که خودشیفته شوم ولی از آنها به عنوان چراغ راه استفاده کرده و می‌کنم.

او گفت: به عنوان استاندار ایلام خود را در یک ویترین ۳۶۰ درجه ای شیشه ای گذاشته ام و چیزی از مردم پنهان ندارم، هیچ وابستگی به هیچ کس ندارم اما متأسفانه بعضی ها بی تقوایی می کنند.

استاندار ایلام عنوان کرد: من دست آنهایی را که به رسالت قلم اعتقاد دارند می بوسم ولی آنهایی که غیر اخلاق مدارانه و مغرضانه قلم می زنند، خودشان می دانند و خدای خودشان.

بهرام نیا عنوان کرد: ما برای خدمت آمدیم و نیاز به همراهی هم داریم، نبايد در مقابل هم گارد بگیریم، مگر ما از هم جدا هستیم، ما از شما و شما از مائید، هدف یکی است و انتظار این است که رسانه ها مشاور ما باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این جلسه ضمن تشریح اوضاع کنونی کشور از جنبه داخلی و خارجی عنوان کرد: ما باید نگاه مثبت به همدیگر داشته باشیم و به هم کمک کنیم و در شرایط فعلی همدلی و همراهی با هر نگاه و سلیقه ای که باشد، از هر زمان دیگری لازم تر است و من این را واجب می دانم.

محمدسبحان حسنی افزود: یک روز هم برای خدمت به مردم برای ما غنیمت است، یک خط قلم زدن و یک کلمه نوشتن برای ما فرصت است و نباید در این شرایط سخت فرصت یک کلمه نوشتن را برای خدمتگذاری به مردم از دست بدهیم.

او گفت: شما خبرنگاران ظرفیت‌های بزرگی برای استان هستید و قطعا می توانید در این مسیر در کنار مسئولین باشید، ما نیتی غیر از خدمت و حل مسائل نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله های استان را در هر حوزه ای که هست باید روی میز بگذاریم، اگر منتج به حل مسئله می شود اینها برای ما مهم است و گر نه اگر بنده جلو دوربین باشم یا نباشم و فقط به وزارت کشور گزارش بفرستیم و مردم در همان شرایط متوقف باشند هیچ ارزشی ندارد.

سجاد صیدی رییس خانه مطبوعات استان ایلام در حاشیه این جلسه به کردپرس گفت: جهت پیگیری مطالبات صنفی شما عزیزان و بیان یکسری دغدغه ها توسط همکاران این جلسه تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این نشست تقاضای تجلیل شایسته از همکاران در ایام دهه فجر و همچنین نامه و انعقاد تفاهم نامه با استانداری و ادارات مبنی بر استفاده از ظرفیت یک درصد فرهنگی ادارات جهت ارتقا جایگاه مطبوعات و پیگیری زمین خانه مطبوعات مطرح شد که با نگاه مثبت استاندار مواجه و دستورات لازم در خصوص این موارد را صادر کردند.

کد خبر 26421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha